суботу, 8 квітня 2023 р.

 
Мистецтво бути здоровим

    7 квітня - Всесвітній день здоров'я У цей день тисячі людей відзначають важливість здоров'я для продуктивного і щасливого життя.Щорічне проведення дня здоров'я стало традицією від 1950 року. Люди мають зрозуміти, як багато означає здоров'я в їхньому житті та вирішити, що їм слід зробити, щоб здоров'я людей у всьому світі стало кращим.

Та, на жаль, багато людей починають цінувати та берегти його, втративши значну частину цього скарбу, відпущеного нам природою.Відомо чотири основних фактори, що впливають на людське життя. Це рівень медичного обслуговування, генетична спадковість, спосіб життя та стан навколишнього середовища. Про все це розповідають книги представлені на книжковій виставці «Мистецтво бути здоровим» що діє в Михнівській сільській  бібліотеці.                                                                                                                                                Бути здоровим - значить бути веселим, життєрадісним, з надією зустрічати новий день, відчувати себе по-справжньому щасливим.Адже здоров'я - це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб.


Немає коментарів:

Дописати коментар