суботу, 6 квітня 2024 р.

 
Здоров'я – головний життєвий скарб

  Здоров’я – це  безцінний дар.  Його  треба  шанувати, не  витрачати, а  примножувати. Здавна люди  берегли здоров’я..Людина,  яка  не  хворіє, почувається  впевнено, бо  вона   усвідомлює,  що керує своїм  здоров’ям, є  його господарем. Саме тому з  раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.  Щорічно 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я відзначається Всесвітній день здоров'я. 

 Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

  До Всесвітнього дня здоров’я в Михнівській сільській бібліотеці  проведено інформаційний мікс «Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати». Щоб бути здоровим, потрібно самостійно дбати про себе: кожного дня робити зарядку, стежити за чистотою свого тіла, одягу, помешкання, слід правильно харчуватися, займатися спортом, загартовуватись, більше бувати на свіжому повітрі. А головне - завжди пам’ятати золоті слова :  « Найбільше багатство людини – це здоров'я»



Немає коментарів:

Дописати коментар