четвер, 16 вересня 2021 р.

   Мистецтво бути здоровим

  
  Здоров'я- головний життєвий скарб. У всі часи люди особливу увагу звертали на здоров'я, піклувалися про нього, винаходили все нові й нові ліки від хвороб і способи зміцнити свій організм та залишатися бадьорими на довгі роки. В Михнівській сільській бібліотеці розгорнуто книжкову виставку-пораду « Абетка здоров'я».  Представлені книги знайомлять читачів бібліотеки з традиційними та народними методами лікування, розповідають про вплив шкідливих звичок на здоров'я людини. На жаль, людина сьогодні звикла сподіватися не на захисні сили свого організму,а на могутність медицини..Але, щоб бути здоровими потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим. Здоров'я це найкращий подарунок природи, однак про нього треба весь час думати і дбати

Немає коментарів:

Дописати коментар